Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

Általános kiszállítási információk:

 

1, Ki veheti igénybe a Ujirodabutor.hu  kiszállítási szolgáltatását?

  

Az bútor házhozszállítási szolgáltatásainkat, mind jogi személyek, mind természetes magánszemélyek (LAKOSSÁG) igénybe veheti.

 

A kiszállítás részben saját eszközzel és részben a 3 Takács Költöztető és Szolgáltató  Kft.munkatársai, megbízottjai által történik. A termék helyszínre érkezésének időpontjáról emailben tájékoztatjuk a Megrendelőt.

Az Irodahatékonysági Tanácsadó KFT. fenntartja a jogot a rendelés indoklás nélküli elutasítására, ha a szerződést ennek ellenére késedelmesen, vagy egyáltalán nem tudjuk teljesíteni, - áru, készlethiány vagy más ok miatt - haladéktalanul tájékoztatjuk Önt.

Az Irodahatékonysági Tanácsadó KFT.  kéri a kedves Vásárlókat, hogy az árut kézbesítéskor a kiszállító kollégánk előtt szíveskedjenek megvizsgálni, és amennyiben a csomagolása sérült, ne vegyék át a terméket, vetessenek fel jegyzőkönyvet, vagy a probléma megoldása érdekében hívják az ügyfélszolgálatot a +36 70 622 0323 - as telefonszámon, illetve iroda@multibutor.hu e-mailen jelentsék be panaszukat!

 

2, Hol lehet leadni rendelést?

A rendelést a Ön, amennyiben már szerződött partnerünk, az alábbi módokon adhatja le:

  • online felületen a https://ujirodabutor.hu/  weboldalon a termékek kiválasztásával,
  • telefonon a +36 70 622 0323 számon
  • e-mailben  iroda@multibutor.hu címre

 

3, Mikor tudok rendelni?

Online bármely napon, 0-24 óráig.

A telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartása:

hétfő

 9:00 – 16:00

kedd

 9:00 – 16:00

szerda

 9:00 – 16:00

csütörtök

 9:00 – 16:00

péntek

 9:00 – 14:00

szombat

zárva

vasárnap

zárva

                    

A panaszkezelést az ügyfélszolgálat végzi. Minőségi, vagy mennyiségi kifogás esetén, kérjük, még aznap keressen minket az iroda@multibutor.hu email címen vagy telefonon a+36 70 622 0323-as számon. Panasza a lehető leghamarabb kivizsgálásra kerül, melyről írásban értesíti Irodahatékonysági Tanácsadó Kft. a megrendelőt.

4, Milyen fizetési lehetőségek elérhetőek?

Előreutalás: a megrendelt áruk ellenértékének kiegyenlítése bankszámlára történő utalással történik meg. Számlaszámunk: CIB 10700024-69481468-51100005

Kérjük a közlemény rovatban feltüntetni a rendelés számát.

Bankkártyás fizetés: CIB POS terminál

Készpénzes fizetés

 

5, Mely napokon szállítanak?

Budapest és Pest megye területén:

Hétfőtől - péntekig

6, Hova szállítanak és mennyibe kerül?

Az bútor házhozszállítási szolgáltatásainkat, mind jogi személyek, mind természetes magánszemélyek (LAKOSSÁG) igénybe veheti.

A szállítási költség minden esetben egyedi kalkuláció után kerül kialakításra.

Telefon:

+36 (70) 622 0323

7, Mit tesz a Ujirodabutor.hu a COVID 2019-el kapcsolatos óvintézkedések betartása érdekében? 
Maszkban, gumikesztyűben dolgozunk, autóinkat fertőtlenítjük, fokozottan ügyelünk a higiéniára

E-mail: iroda@multibutor.hu

Webshop:  https://ujirodabutor.hu/

 

Budapest, 2023. 06. 13.

IRODAHATÉKONYSÁGI TANÁCSADÓ KFT.

1031 BUDAPEST, VÁROSFAL KÖZ 3.